torsdag 9 februari 2012

Nya saker i mitt hem

Det var ett litet tag sedan jag skrev sist, men det är inte brist på saker att skriva om. Jag har till exempel varit på ett föredrag om smycken, med Magdalena Ribbing, som jag tänkte att jag skulle försöka knåpa ihop ett inlägg om. Och så är det ju fler designer från Formex som jag tycker är värda att kika närmre på. Men det har varit lite tidsbrist är i Antikrummet. Men tidsbrist gör ju inte att jag inte passade på att ropa in ett föremål på auktion.


Om någon känner igen någon på fotografierna så får ni ju gärna säga till, så kan de komma till sin rätta ägare istället. Men annars var det över 120 kabinettkort. Nu samlar inte jag på kabinettkort, men det finns ju de som gör. Jag äger några stycken däremot, eller ja, nu äger jag ju tydligen över 120st, men jag har väl någon gång köpt något med en herre i plommonstop för att ha i min hattask ihop med plommonstopet. Och något annat jag tyckt varit fint. 
      Den här gången var det sigillet jag var ut efter. I form av en vacker dam. För numer tänker jag minsann lacka julklappar och brev. 

Men ja, i nästa inlägg kommer det att handla om smycken och mindre om mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar