tisdag 17 april 2012

Dessa filmstjärnor

Jag har hittat en traderasäljare på gångavstånd från där jag bor. Detta är lika mycket toppen, som det är en mardröm då säljaren bara har fina ting till salu. Jag kommer att bli ruinerad.
      Jag samlar ju på en del vykort - det är vykort med filmstjärnor (och i viss mån övriga celebriteter), romantiska vykort från början på 1900 och vykort med vackra hattar (och ja, vackra damer blir det väl då), samt vykort från Stockholm - men endast de platser som roar mig och som har lite med flärd eller konst att göra. Ja, detta är på ett ungefär vad jag samlar på när det gäller vykort. Dock är jag ingen storsamlare, men ibland är det som sagt svårt att låta bli. En del av mitt senaste inköp ser ut så här;


And I love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar